W3.CSS

HTML slides

Did You Know?

We plan to sell trips to the moon in the 2020s

New!

6 Crystal Glasses

Only $99 !!!

عاشق

متن آهنگ قلب عاشق پازل بند

متن آهنگ های آلبوم عیدانه پازل باند

متن آهنگ زیبا و شنیدنی پازل باند به نام قلب عاشق از آلبوم عیدانه

Text Music Puzzle Band Ghable Ashegh

 

یه قلب عاشق می زنه تو سینم

می دونی که هرجور بشی تو بازم همینم

یه آن یه لحظه دل من بازم میلرزه

تنها نزار این دلو تنهایی می ترسه

با تو همه چی خوبه ، بی تو دلم آشوبه

با تو پر از احساسم می دونی به تو قلبمو می بازم

عشقم تورو دوس دارم ، رو چشمام تورو می زارم

عشقم مثل مجنونه میمیره واسه تو دل دیوونه

قلبم رو راحت ازم گرفتی نکنه یه روز بگی داری از چشام میوفتی

دنیام شدی تو به جون چشمات عاشقتم دل من دیگه حالا تورو می خواد

دنیام قشنگه تو که بمونی ، نکنه یروز بری تو که خیلی مهربونی

قلبم واسه عشقت دیوونه میشه ، دل منو واسه خودت بدوون تو تا همیشه

با تو همه چی خوبه ، بی تو دلم آشوبه

با تو پر از احساسم می دونی به تو قلبمو می بازم

عشقم تورو دوس دارم ، رو چشمام تورو می زارم

عشقم مثل مجنونه میمیره واسه تو دل دیوونه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : | | نویسنده : دکتر پشتیبان فنی لونا |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب موزیک گستر
  • وب سیمز
  • وب توماس
  • وب مجله اینترنتی آری