W3.CSS

HTML slides

Did You Know?

We plan to sell trips to the moon in the 2020s

New!

6 Crystal Glasses

Only $99 !!!

.......

متن آهنگ باتو باتو از پارسا چیلیک و فواد چیلیک :

♫   ♫  نکست وان  ♫   ♫

دل به دله من نمیدی مگه حرصمو ندیدی
من میخوام عاشقت شم نگو بهم دل نمیدی

نمیدی نمیدی
میمونم با تو با تو میگیرم دستاتو
من میخوام عاشقت شم حالم خوبه باتو

با تو با تو با تو

باتو هر روز بهترو هر روز عاشقترو
از قبلم بهترو عاشقترینم
باتو فردام روشنه این حرفه منه
قلبم میزنه عاشقترینم

باتو هر روز بهترو هر روز عاشقترو
از قبلم بهترو عاشقترینم
باتو فردام روشنه این حرفه منه
قلبم میزنه عاشقترینم

♫   ♫   ♫   ♫

♫   ♫  NEXT1.IR  ♫   ♫

♫   ♫   ♫   ♫

من که به جز تو فکرم دیگه جایی نه نمیره
وقتی که نیستی اینجا بهونتو میگیره
میمونم باتو باتو میگیرم دستاتو

من میخوام عاشقت شم حالم خوبه با تو

با تو با تو با تو

باتو هر روز بهترو هر روز عاشقترو
از قبلم بهترو عاشقترینم
باتو فردام روشنه این حرفه منه
قلبم میزنه عاشقترینم

باتو هر روز بهترو هر روز عاشقترو
از قبلم بهترو عاشقترینم
باتو فردام روشنه این حرفه منه
قلبم میزنه عاشقترینم

♫   ♫  نکست وان  ♫   ♫



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : | | نویسنده : دکتر پشتیبان فنی لونا |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب موزیک گستر
  • وب سیمز
  • وب توماس
  • وب مجله اینترنتی آری